مجموعه‌ی اول کامپیوتر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در حوزه‌ی لپ تاپ و لوازم جانبی همیشه سعی و تلاش خود را داشته که بتواند خدمات با کیفیتی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مخاطبان خود ارائه دهد، از این رو لازم است معرفی ویژه‌ای در حوزه‌ی کاری کامپیوتر اول به کاربران عزیز ارائه دهیم.

از سال ۱۳۹۶ زمانی که اولین بار اقدام به ارائه‌ی خدمات تخصصی در زمینه‌ی فروش لپ تاپ را داشتیم، اولین هدف خود را کمترین سود و بیشترین فروش با محصولات با کیفیت در نظر گرفتیم. روز‌های ابتدایی فعالیت، تمرکز فروش بر روی حضور مشتریان و ساکنین کرج بود که به مرور زمان وب سایت و ابزارهای آنلاین نیز به جمع کسب و کار ما اضافه شدند. در حال حاضر وب سایت اول کامپیوتر با داشتن بیش از ۳۰۰ همکار و ارائه‌ی خدمات به بیش از ۳۰۰۰ مشتری تا به امروز، توانسته جایگاه خود را در امور مربوط به فروش لپ تاپ به حداکثر برساند. در این مطلب سعی داریم که ویژگی‌های اول کامپیوتر را به شما یاد آور شویم.

سرعت پردازش سفارشات مشتری

خرید لپ تاپ - کرجاز زمان ارسال درخواست و پرداخت مشتری تا ارسال آن کمتر از یک ساعت به طول خواهد انجامید. این سرعت در پردازش به دلیل فرآیند از پیش تعریف شده‌ی کارکنان مجموعه‌ی کامپیوتر اول است. درخواست شما اگر در وب سایت انجام شود بلافاصله توسط تیم پیگیری رصد شده و در کمترین زمان ممکن به بخش انبار ارائه می‌شود تا سفارش مربوطه آماده شود و پس از بسته‌بندی به آدرس ارائه شده توسط کاربر ارسال شود.

سفارش شما در وب سایت توسط درگاه بانکی با استفاده از رمز دوم (پویا) یا به صورت انتقال وجه کارت به کارت امکان پذیر است. لازم به ذکر است که در صورت انتخاب بصورت کارت به کارت لازم است که یک بار فرآیند پرداختی بررسی شود.

پس از ثبت سفارش کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و پس از تایید سفارش مرسوله وارد فرآیند ارسال و بسته بندی خواهد شد.

 

نصب نرم افزار و سیستم عامل روی لپ تاپ

از دیگر خدماتی که می‌توانید در اول کامپیوتر داشته باشید، نصب سیستم عامل (ویندوز یا لینوکس) بر روی لپ تاپ‌های تازه خریداری شماست. هنگام سفارش محصولات شما با دو گزینه روبرو خواهید شد که بصورت اختیاری و رایگان می‌توانید ویندوز و نرم افزارهای کاربردی را روی لپ تاپ خود نصب کنید. هنگام خرید لپ تاپ ، نصب ویندوز و نرم افزارها به تست سخت افزاری سیستم شما کمک خواهد کرد و لپ تاپ شما بصورت تست شده به شما تحویل داده خواهد شد.

تمامی نرم افزارها و سیستم‌عامل‌ها بروز بوده و بصورت کاملا تست شده به مشتریان عرضه خواهد شد.

لپ تاپ ارزان، سود پایین و فروش بیشتر

قیمت‌های لپ‌تاپ در کامپیوتر اول در پایین‌ترین سود برای مجموعه‌ی کامپیوتر اول قرار دارد. هدف ما ارائه‌ی قیمت پایین لپ‌تاپ برای مشتریان است و در ازای آن سعی در فروش بیشتر به خصوص به همکاران حوزه‌ی کاری خود داریم. لپ‌تاپ‌های کامپیوتر اول از توزیع کننده‌های معتبر فراهم می‌شود و به دلیل سفارش به تعداد بالا، قیمت‌های نهایی بسیار رقابتی و در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای قیمت پایین لپ‌تاپ تعیین سطح خرید از بنکدار یا بازرگانی معتبر است که قیمت دست آخر را به پایین‌ترین سطح خود می‌رساند.

گارانتی‌های معتبر لپ تاپ

یکی از فاکتورهای مهم خرید محصولات الکترونیکی به دلیلی حساسیت بالایی که دارند، وجود گارانتی معتبر برای اعتماد سازی بیشتر کاربران است. کامپیوتر اول از معتبر‌ترین شرکت‌ها برای گارانتی لپ‌تاپ استفاده می‌کند و این گارانتی‌ها بین ۱۲ الی ۳۶ ماه، بسته به نوع دستگاه معتبر خواهد بود. محصولات ارائه شده همگی تست اولیه‌ی سلامت را سپری کرده‌اند و اگر در صورت کارکرد درست و صحیح دچار مشکل شوند، توسط شرکت ارائه دهنده‌ی گارانتی تعویض خواهند شد.

گارانتی محصولات از شرکت‌های آی آر جی، تات، ماندگار، دیجیتال و …است که همه‌ی آن‌ها معتبر است.

خرید لپ تاپ بصورت حضوری در کرج و تهران

در صورتی که نیاز به خرید حضوری لپ تاپ دارید و نیاز به تست‌های اولیه‌ توسط شما باشد، می‌توانید با مراجعه به دفتر فروشگاه کامپیوتر اول واقع در استان البرز، شهر کرج، لپ تاپ مورد نظر خود را بررسی کرده و پس از بررسی اولیه لپ تاپ و استفاده از مشاوره‌ی حضوری اقدام به خرید داشته باشید. از مزایای خرید حضوری لپ تاپ می‌توان به حصول اطمینان و اعتماد مشتری برای خرید محصول اشاره کرد. با در نظر گرفتن اینکه خرید حضوری لپ تاپ برای همگان امکان پذیر نیست و این قابلیت برای ساکنین تهران و کرج میسر است، می‌توانید جهت ارائه‌ی مشاوره با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره‌ی خرید لپ تاپ استفاده کنید تا محصول نهایی که از آن استفاده می‌کنید مطابق با نیازهای شما باشد.

لازم به ذکر است برای خرید لپ تاپ در شهر کرج نیاز به هماهنگی نیست و با مراجعه‌ی حضوری به آدرس کرج، چهارراه هفت تیر، جنب بازار کیش از ساعت ۸ الی ۲۲ می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید از طریق وب سایت کامپیوتر اول

ساده‌ترین و در دسترس‌ترین خرید لپ تاپ، استفاده از وب سایت است که با مشاهده‌ی هر یک از محصولات در وب سایت کامپیوتر اول و خواند ویژگی‌های لپ‌تاپ‌ها می‌توانید اقدام به خرید کنید. در هر مرحله‌ای از خرید اگر دچار تردید شدید، می‌توانید در پیام رسان واتس اپ یا از طریق شماره‌ی تماس درج شده در سایت، با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های همکاران و کارشناسان ما استفاده کنید. سفارش شما تا آماده سازی بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و لپ تاپ شما بعد از این زمان برای شما ارسال خواهد شد.

فرآیند ارسال سفارشاتی که در ساعات پایانی شب ثبت می‌شوند، فردای آن روز پیگیری خواهند شد و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

فروش لپ تاپ به همکاران

از دیگر خدماتی که همکاران در تهران، کرج یا سایر نقاط کشور می‌توانند از آن استفاده کنند. قیمت فروش (به تعداد) برا همکاران و هم صنفان است. اقلام موجود لپ تاپ یا لوازم جانبی‌ها با قیمت پایینتری برای همکاران ثبت خواهد شد. برای دریافت این خدمات می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

همچنین می‌توانید جهت اطلاع از موجودی‌ها کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ما را دنبال کنید.