دسته بندی نشده

نمایندگی لنوو | فروش لپ تاپ lenovo در کرج

نمایندگی لنوو در کرج

فروشگاه کامپیوتر اول، نمایندگی لنوو در کرج با سابقه چندین ساله و بهره بردن از متخصصین مجرب توانسته در راستای خدمات رسانی به هموطنان گرامی فعالیت کند.کیفیت ،سرعت ، دقت و احترام به مشتری همواره سرلوحه کار مجموعه کامپیوتر اول بوده و همیشه در جهت رضایت مشتریان تلاش کرده است.

نمایندگی لنوو در کرج

همشریان گرامی در شهر کرج و مشتریان عزیز در استان البرز می توانند با مراجعه حضوری به آدرس کرج، چهارراه هفت تیر، جنب بازار کیش، فروشگاه کامپیوتر اول یا تماس از طریق شماره تماس 02191692501 و هماهنگی با کارشناسان مجموعه، از خدمات لپ تاپ مجموعه بهره مند شده و برای خرید لپ تاپ نیز می توانند لپ تاپ های لنوو را با قیمت های شرکتی، از این مجموعه تهیه کنند. در صورتی که دستگاه خود را از این مجموعه تهیه کرده باشید، ارسال دستگاه و پیگیری از شرکت گارانتی را فروشگاه کامپیوتر اول انجام خواهد داد و پس از ارسال، در کم ترین زمان ممکن دستگاه به دست مشتری برگردانده خواهد شد و گزارشی از علت خرابی نیز به مشتری گفته خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در فردیس

برای خرید لپ تاپ لنوو با قیمت شرکتی و ارزان، فرقی نمی کند در فردیس، عظیمیه، گوهردشت، جهانشهر، هفت تیر و … باشید، از هر منطقه ای کرج می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با کامپیوتر اول و یا مراجعه به وبسایت اول پی سی، با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و دستگاه مدنظر خود را تهیه کنید.

نمایندگی لنوو در مهرشهر و گلشهر

فروشگاه کامپیوتر اول تنها منحصر به فروش لپ تاپ نیست و شما تمامی لوازم جانبی این حوزه از جمله، کول پد، کیف، کاور، برچسب فارسی، کیبرد و موس، مانیتور و … را از برترین برند های بازار مانند RAPOO، RAZER و … می توانید خریداری کنید تا مجموعه ای کامل را همراه خود داشته باشید.

نمایندگی لنوو در هشتگرد و نظرآباد

فروشگاه کامپیوتر اول، با وجود نیروهای مجرب و توانمند و همچنین پشتیبانی قدرتمند، آماده خدمات رسانی به کاربران لنوو در هشتگرد و نظرآباد کرج می باشد. شما کاربران محصولات لنوو می توانید از طریق شماره تماس های مجموعه، خدمات مدنظر خود را با کارشناسان فروشگاه به اشتراک گذاشته و خدمات لپ تاپ را دریافت نمایید.

نمایندگی لنوو در شهریار

اگر شما نیز تجربه کار با لپ تاپ های لنوو را دارید و یا در حال حاضر کاربر لپ تاپ های این شرکت هستید و در منطقه شهریار سکونت دارید، می توانید از طریق شماره تماس های وبسایت اول پی سی، با کارشناسان مجرب اول پی سی در تماس باشید.

نمایندگی لنوو در محمدشهر

ساکنین محمدشهر کرج نیز همانند سایر مناطق استان البرز به راحتی می توانند خدمات نمایندگی لنوو در کرج را دریافت کنند. کاربران محترم جهت تعمیر لپ تاپ، تجهیزات کامپیوتری و… می توانند از دو طریق حضوری و غیرحضوری خدمات این مرکز را دریافت کنند.

نمایندگی لنوو در شاهین ویلا

برای شهروندان شاهین ویلا کرج نیز، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چرا که می توانند از راه های ارتباطی، با مجموعه اول پی سی(کامپیوتر اول) تماس گرفته و از خدمات این فروشگاه بهره مند شوند. برای خرید لپ تاپ نیز، علاوه بر امکان مراجعه حضوری، می توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و دستگاه های لنوو را با بهترین قیمت ها، خریداری کنند.

نمایندگی لنوو در جهانشهر

اگر به دنبال مرکزی می‌گردید که بتوانید محصولات لنوو را با خدمات پس از فروش ویژه از آن مرکز خریداری کنید؛ یا اگر به دنبال تکنسین متخصصی هستید تا عیب‌یابی و تعمیر دستگاه معیوب شده شما را با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهد، می‌توانید به نمایندگی لنوو در کرج مراجعه کنید.

گارانتی لپ تاپ لنوو

گارانتی لپ تاپ های لنوو از شرکت های آی آر جی، تات، ماندگار، دیجیتال و … در فروشگاه کامپیوتر اول موجود می باشد که هر کدام از این شرکت های گارانتی، از جمله معتبر ترین شرکت ها هستند. گارانتی های لپ تاپ های lenovo دو ساله و هجده ماهه هستند و در صورت داشتن گارانتی می توانید لپ تاپ خود را با مراجعه حضوری به فروشگاه کامپیوتر اول، به دست کارشناسان مجموعه بسپارید تا به شرکت گارانتی ارسال کرده و پس از پایان کار برای شما برگردانند. اگر شما لپ تاپ را از فروشگاه کامپیوتر اول تهیه کرده باشید، هزینه رفت و برگشت لپ تاپ از شما گرفته نخواهد شد.

خرید لپ تاپ لنوو با ارزان ترین قیمت

از آنجا که فروشگاه کامپیوتر اول به عنوان نمایندگی لپ تاپ فعالیت می کند، تمامی قیمت های آن طبق لیست قیمت های شرکت است و به همین دلیل می توانید لپ تاپ ها را با پایین ترین قیمت و بدون واسطه تهیه کنید. مزیت بزرگ این مجموعه گارانتی های معتبر، قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش آن است. پس از خرید لپ تاپ از وبسایت اول پی سی و یا خرید حضوری، تا 2 سال خدمات نرم افزاری رایگان نظیر نصب ویندوز، برنامه های کاربردی و … دریافت خواهید کرد.

فروشگاه کامپیوتر اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *