بلاگ

بهترین لپ تاپ های میان رده 2023

The-best-mid-range-laptops-of-2023

لپ تاپ های میان رده، جز پرطرفدار ترین لپ تاپ بین عموم جامعه هستند و دلیل آن نیز مشخصات قابل قبول در کنار قیمت اقتصادی است. در این مطلب، لپ تاپ های میان رده را از ایسر و ایسوس گرفته تا اچ پی و هوآوی بررسی خواهیم کرد تا بهترین مشخصات و کم ترین قیمت ها را مشخص کنیم. با ما همراه باشید.

می خواهید بهترین لپ تاپ میان رده را بخرید؟ این یک تصمیم معقول است به هر حال، اگر از همه ویژگی‌های آن استفاده نمی‌کنید، چرا باید بیش از یک دستگاه هزینه کنید؟ همانند تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌های میان‌رده قبلاً به معنای تجربه‌ای به خطر افتاده همراه با تاخیر و عملکرد ضعیف بودند، اما خوشبختانه دنیای فناوری به جلو حرکت کرده است. امروزه، می‌توانید نوت‌بوک‌های شیک و شیک را با قیمتی حدود 700 دلار یا کمتر از 700 پوند، با قدرتی بیش از اندازه کافی برای کار و نیازهای سرگرمی خود تهیه کنید. با این اوصاف، لپ تاپ های زیادی در بازار وجود دارد. غربال کردن همه آنها می تواند باعث سردرگمی شود، به همین دلیل است که ما از بررسی تعداد بیشماری نوت بوک و لپ تاپ استفاده کرده ایم تا لیستی از بهترین لپ تاپ های میان رده ای که در حال حاضر می توانید بخرید تهیه کنیم.

بهترین لپ تاپ میان رده کدام است؟

قبل از اینکه لیست کامل لپ تاپ های میان رده را بررسی کنیم، در اینجا نگاهی گذرا به سه انتخاب برتر ما داریم:

Acer Swift 3 | بهترین لپ تاپ میان رده کلی

Acer Swift 3 بهترین انتخاب برای اکثر مردم است. پردازنده اینتل i7 به این معنی است که برنامه‌ها و جریان را بدون دردسر انجام می‌دهد، و ضریب فرم 14 اینچی آن به این معنی است که به خوبی قابل حمل است.

Asus TUF Dash F15 | بهترین لپ تاپ گیمینگ میان رده

اگر به دنبال انجام بازی‌های سخت‌تر با نرخ فریم قابل قبول هستید، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3050Ti در لپ‌تاپ ایسوس ناامید نخواهد شد. جفت شدن با پردازنده Intel i5، قدرتمندترین بسته کامل در لیست ما است که آن را به دستگاهی مناسب برای ویرایش ویدیو و همچنین کارهای عمومی تبدیل می کند.

HP Envy x360 | بهترین لپ تاپ کروم بوک میان رده

Envy x360 با پردازنده قدرتمند AMD (گزینه‌های اینتل موجود است) با تبدیل شدن به یک پیشنهاد 2 در 1 خود را از بقیه انتخاب‌های ما متمایز می‌کند. این بدان معناست که این صفحه نمایش لمسی دارد که می تواند تماماً بچرخد و در یک لحظه آن را به تبلتی مناسب برای انگشت تبدیل کند.

مجموعه ای از بهترین لپ تاپ های میان رده

Acer Swift 3

Acer Swift 3 دارای ارزش استثنایی از نظر اقتصادی است و مشخصات آن برابر با بسیاری از لپ‌تاپ‌های گران‌تر برابر است. با پردازنده نسل یازدهم i7 اینتل، یکی از قدرتمندترین انتخاب‌ها در لیست ما است. همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD، عملاً هر چیزی را که دوست دارید به آن پرتاب کنید بدون عرق کردن انجام می دهد. چندین برنامه، ایمیل، نتفلیکس، ویرایش عکس و موارد دیگر همگی در دسترس شما هستند و به لطف گرافیک Xe اینتل، حتی می‌توانید بازی‌های معمولی مانند Fortnite و Rocket League را به راحتی انجام دهید. صفحه نمایش 14 اینچی Full HD آن یک نوت بوک جمع و جور می سازد که می تواند در کیسه های کوچکتر جا بیفتد، در حالی که Wi-Fi 6 از سریع ترین روترهای جدیدی که می توان در حال حاضر با پول خریداری کرد بهره می برد. همچنین دارای گواهی اینتل Evo است که به معنای زمان راه‌اندازی فوق‌العاده سریع، شارژ سریع و عمر باتری طولانی است. اگر به دنبال انجام بازی‌های سخت‌تر با حداکثر تنظیمات نیستید، Swift 3 یک معامله است.

Lenovo IdeaPad Duet 5

اگر به دنبال چیزی ساده‌تر و سبک‌تر از ویندوز هستید، Chromebook می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای نیازهای شما باشد. Chromebookها با اجرای ChromeOS Google، تجربه‌های کاهش‌یافته‌تری را ارائه می‌کنند و تمرکز زیادی روی ذخیره فایل‌ها و اجرای برنامه‌هایی مانند Google Docs و Sheets در فضای ابری دارند. می تواند برنامه های اندروید را نیز اجرا کند، که به معنای دسترسی به انواع ابزارهای بهره وری و بازی های موبایل است. IdeaPad Duet لنوو یک کروم بوک میان رده فوق العاده است که سبک و عملکرد شیک را در یک بسته 13.3 اینچی جمع و جور ترکیب می کند. مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7c نسل 2 کوالکام و 8 گیگابایت رم، قدرت کافی برای کار و استریم را دارد و برخی بازی‌های سبک اندروید نیز به آن پاشیده شده است. ماهیت سبک وزن آن نیز به این معنی است که عمر باتری بسیار چشمگیر است و تا 15 ساعت استفاده در هر بار شارژ در دسترس است.

Asus TUF Dash F15

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ هستید که بتواند بازی‌های فشرده‌تری را بدون کاهش سرمایه‌تان انجام دهد، Tuf Dash F15 ایسوس شما را پوشش می‌دهد. در حالی که برچسب قیمت آن به پردازنده قدرتمندتر i7 اینتل نمی رسد، پردازنده نسل یازدهم Core i5 آن بسیار کم است، اما جادوی واقعی در بخش GPU است. با داشتن کارت گرافیک اختصاصی Nvidia RTX 3050Ti، بهترین انتخاب در این لیست برای گیمرهایی است که می خواهند عناوین AAA را روان بازی کنند. ویرایشگرهای ویدیو یا کسانی که با رندر سه بعدی سبک سروکار دارند نیز می توانند از سخت افزار انویدیا بهره ببرند و Dash F15 را برای دانش آموزانی که می خواهند یک دستگاه همه کاره را برای کار و بازی بدون دوشاخه کردن برای کنسول اختصاصی نیز انتخاب کنند، تبدیل کنند.

Huawei MateBook 14 (2021)

غیبت مک بوک اپل در این لیست، با توجه به قیمت بالای محصولات این شرکت، جای تعجب ندارد. MateBook 15 هوآوی یک جایگزین قوی برای ویندوز است و طراحی مک‌بوک‌مانند را با ویندوز 11 هوشمند ارائه می‌کند. این پیکربندی خاص یک عملکرد میان رده خوب، با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5، همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه سخاوتمندانه است. دومی مقدار زیادی فضای ذخیره سازی ایجاد می کند و شما را از تکیه بر راه حل های ذخیره سازی خارجی برای فایل ها و رسانه ها نجات می دهد. این دستگاه با وزن تنها 1.49 کیلوگرم و ضخامت تنها 15.9 میلی متر، یک دستگاه کوچک شیک است که در هنگام راه اندازی فوق العاده به نظر می رسد.

HP Envy x360

اگر یک لپ‌تاپ ویندوزی قابل تبدیل می‌خواهید – یعنی لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش لمسی که می‌تواند برای تجربه‌ای شبیه تبلت، تماماً بچرخد – باید بپذیرید که برای توانایی تبدیل آن هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید. با این حال، Envy x360 HP هنوز هم می‌تواند یک پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5 5600U، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در بسته‌ای قرار دهد که هنوز به اندازه‌ای مقرون به صرفه است که می‌تواند در میان رده‌ها به فروش برسد. با بسته بندی ویندوز 11 از جعبه، صفحه لمسی 13.3 اینچی آن یک دستگاه جمع و جور را ایجاد می کند که می تواند در یک لحظه به فرم فاکتور مناسب با انگشت تغییر کند، و آن را به دستگاهی ایده آل برای تماشای فیلم در رختخواب تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *