بلاگ

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2023

The-best-budget-laptops-of-2023

در این مطلب ما همه بهترین گزینه های ارزان لپ تاپ را برای کار، بازی و خلاقیت را از برند های ایسوس و هوآوی آزمایش کرده ایم. با این حال، قبل از اینکه به این موضوع دست بزنیم، ارزش آن را دارد که به سرعت برخی از انتظارات را تعیین کنیم. اگر به دنبال نوت‌بوکی هستید که می‌تواند به راحتی در بازی‌ها بچرخد یا می‌خواهید یک نوت بوک برای ویرایش/رندر ویدیو داشته باشید، محصولات زیر بعید است که نیازهای شما را برآورده کنند.

در حالی که برای استفاده منظم عالی است، لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه قدرت مقابله با کارهای سخت‌تر را ندارند. با این حال، آن‌ها بسیار ارزان‌تر از جایگزین‌های کاملاً مشخص هستند، بنابراین اگر می‌خواهید اصول اولیه را بدون پرداخت هزینه بیشتر انجام دهید، این مقدار باید شما را تحت پوشش قرار دهد. در اینجا راهنمای ما برای بهترین لپ تاپ ارزان برای خرید امروز است.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2023

قبل از اینکه لیست کامل را بررسی کنیم، در اینجا به سه انتخاب برتر ما نگاهی می اندازیم:

Asus VivoBook X515JA | بهترین لپ تاپ ارزان قیمت

گران‌ترین گزینه در لیست ما که اگر لپ تاپی کارآمد می خواهید، ارزش آن را دارد. با پردازنده Intel i7، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، ناامید نخواهید شد.

Huawei MateBook D 15 | بهترین لپ تاپ میان رده اقتصادی

ورود هواوی کاملاً قدرت خام انتخاب گران‌تر ما در بالا را ندارد، اما دور از انتظار نیست. به لطف پردازنده i3 اینتل، 8 گیگابایت رم، و طراحی زیبای مک بوک مانند که ظاهری عالی دارد، ظاهر آن به همان اندازه که کارایی دارد، خوب است.

Asus Chromebook CX1100 | بهترین Chromebook ارزان قیمت

کروم بوک ایسوس که در زمان نگارش این مقاله با قیمتی عالی به فروش می‌رسد، نمی‌توان آن را از نظر قیمت شکست داد. اگرچه سیستم‌عامل کروم به اندازه ویندوز قوی نیست، اما همچنان اصول اولیه را به کار می‌گیرد و این لپ‌تاپ را برای یک کودک خردسال یا سایر کاربران معمولی به بهترین لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.

مجموعه ی بهترین لپ تاپ های اقتصادی

Asus VivoBook X515JA

VivoBook X515JA که در حال حاضر با قیمتی عالی در دسترس است، گران‌ترین گزینه در این لیست است. و با این حال، اگر کیف پول شما می تواند به سمت آن کشیده شود، کاملاً ارزش خریدن را دارد، زیرا مشخصات آن به راحتی بالاتر از هر گزینه دیگری است و سطح مناسبی از محافظت در برابر آینده را در این فرآیند ارائه می دهد. پول نقد شما یک نوت بوک با صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD به همراه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD برای شما فراهم می کند. با این حال، جواهر واقعی، پردازنده نسل دهم اینتل i7 است. اگرچه آخرین نسخه نیست، اما هنوز به اندازه کافی قدرتمند است تا نیازهای برنامه و چند وظیفه ای شما را برآورده کند. نه تنها این، بلکه گرافیک یکپارچه Iris Plus اینتل به شما این امکان را می دهد که در برخی از بازی ها نیز فعالیت کنید. عناوین کم تقاضا مانند Rocket League نباید مشکلی ایجاد کنند، و حتی اگر تنظیمات کیفیت متفاوتی را تجربه کنید، می توانید از عناوین دیگر دور شوید (اگرچه این بسیار به بازی هایی که امتحان می کنید بستگی دارد). به طور کلی، شما در اینجا پول زیادی به دست می آورید – یک انتخاب ایده آل برای چند وظیفه ای که می خواهند در برخی از بازی های معمولی سرگرم شوند.

Asus Chromebook CX1100

در زمان نگارش این مقاله، Asus Chromebook CX1100 را می‌توان با قیمتی واقعا عالی خریداری کرد. و نه، این اشتباه تایپی نیست. یکی از ارزان‌ترین نوت‌بوک‌های یک برند معروف که احتمالاً پیدا می‌کنید، قیمت آن آن را به گزینه‌ای کاملاً عالی برای یک دستگاه یدکی یا اولین رایانه شخصی برای یک کودک کوچک‌تر تبدیل می‌کند. نکته این است که سیستم عامل کروم را اجرا می کند – سیستم عامل خود گوگل که از ویژگی های بسیار کمتری نسبت به ویندوز برخوردار است. با این حال، می‌توانید انواع برنامه‌ها را دانلود کنید، و کارهای اساسی مانند ایمیل، مرور، مصرف رسانه و موارد دیگر را انجام می‌دهد. با توجه به ماهیت یکپارچه آن، در مقایسه با سایر موارد گران‌تر در این لیست، سخت‌افزار ضعیف‌تری دریافت می‌کنید، اما پردازنده Celeron N3350 و 4 گیگابایت رم اینتل باید برای کاربران معمولی مناسب باشد.

Huawei MateBook D 15

MateBook D 15 هوآوی که در حال حاضر با قیمت مقرون به صرفه ای در دسترس است، مطمئناً یکی از بهترین گزینه های لپ تاپ اقتصادی است. این مشخصات با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3، همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه سخاوتمندانه SSD آغاز می شود. از دیگر ترفندهای قابل توجه می توان به حسگر اثر انگشت داخلی و شارژر 65 واتی USB-C اشاره کرد که به اندازه کافی سریع است تا با شارژ 15 دقیقه ای تا دو ساعت استفاده کنید. جدا از مشخصات، این نوت بوک یکی از زیباترین نوت بوک های موجود در این لیست نیز است، با حال و هوای طراحی کاملاً شبیه اپل. با وزن تنها 1.56 کیلوگرم و با صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD، مطمئناً وقتی آن را باز می کنید احساس می کنید ارزش پول خود را دارید. وای‌فای 6 را برای جدیدترین فناوری‌های هوشمند وای‌فای سریع به کار ببرید (اگرچه برای استفاده از آن به روتر تازه‌ای که اخیراً منتشر شده نیاز دارید)، و پیشنهادات هوآوی با بهترین‌ها در آنجاست.

Asus Vivobook E510MA

دومین نوت بوک ارزان در لیست ما یکی دیگر از محصولات ایسوس است و در حال حاضر می توان آن را با قیمت 189.99 پوند مناسب کیف پول خریداری کرد. علیرغم قیمت ارزان آن، این کروم بوک نیست – به صورت استاندارد از ویندوز 10 استفاده می کند. این باعث می شود لپ تاپ ایده آلی برای کودکان کمی بزرگتر که به دنبال استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای کامل برای مدرسه/سرگرمی ها یا سایر کاربران عادی هستند، باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی آن رزولوشن فول اچ دی (با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل) ندارد، اما همچنان باید برای استفاده راحت به اندازه کافی واضح باشد. پس انداز شما به این معنی است که فقط یک CPU Intel Celeron N4020 به همراه تنها 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید، اما باز هم، تا آنجا که به لپ تاپ های اول مربوط می شود، می توانید کارهای بسیار بدتری انجام دهید. به علاوه، کلید Enter با رنگ سبز روشن مشخص شده است که همانطور که همه می دانیم همه چیز را سریعتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *